Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder een aantal veelgestelde vragen. Klik op een onderwerp voor het antwoord op de vragen. Heb je een vraag die niet bij deze veelgestelde vragen staat, neem dan contact op met de UITbalie.

TICKETS BESTELLEN

  • Hoe bestel ik tickets?
  • Kan ik ook telefonisch tickets bestellen?
  • Kan ik via de website tickets bestellen voor meerdere voorstellingen?
  • Kan ik tickets met korting bestellen?

KINDERTICKETS BESTELLEN

  • Hoe bestel ik tickets met een kinderprijs?
  • Tot welke leeftijd geldt de kinderprijs?
  • Ik ben vergeten de kinderprijs te selecteren. Wat moet ik doen?

WACHTLIJST

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst van een voorstelling. Wat nu?

LEVERING TICKETS

  • Op welke manier kan ik mijn tickets ontvangen?
  • Hoe krijg ik e-tickets toegestuurd?
  • Hoe krijg ik tickets per post toegestuurd?
  • Waar kan ik mijn tickets afhalen?
  • Waarom moet ik mijn adresgegevens achterlaten?
  • Ik ben mijn tickets verloren/vergeten. Wat nu?

PLAATSKEUZE

  • Welke rangen zijn er in het theater?
  • Kan ik mijn eigen plaatsen kiezen bij een voorstelling?
  • Waarom kan ik bij de plaatskeuze in de zaalplattegrond geen losse stoelen vrijlaten?
  • Onze stoelnummers volgen elkaar niet op. Zitten we wel naast elkaar?
  • Hoe bestel ik rolstoelplaatsen voor een voorstelling?

BETAALMOGELIJKHEDEN

  • Hoe betaal ik mijn online bestelling?
  • Hoe kan ik online mijn cadeaukaarten/theaterbonnen verzilveren?
  • Ik heb een Geniet Later voucher. Hoe kan ik deze gebruiken?

TICKETS RUILEN EN RETOURNEREN

  • Hoe kan ik mijn gekochte tickets ruilen of retourneren?
  • Kan ik mijn tickets online annuleren?

THEATERBEZOEK

  • Hoe kan ik het theater het beste bereiken?
  • Er is een inleiding bij mijn voorstelling. Wat betekent dit?
  • Zijn er voorzieningen voor mindervaliden of mensen met een auditieve/visuele beperking?
  • Moet ik de e-tickets printen voor mijn theaterbezoek?
  • Is er een garderobe in het theater?
  • Is er gehoorbescherming verkrijgbaar?
  • Ik ben te laat voor de voorstelling. Wat nu?
  • Hoe betaal ik in het theater?
  • Wat betekent 'inclusief pauzedrankje'?
  • Mag ik foto's en/of video's maken tijdens de voorstelling?
  • Ik ben iets verloren in het theater. Wat nu?

MIJN THEATERACCOUNT

  • Wat zijn de voordelen van een online account bij Theater aan het Vrijthof?
  • Hoe maak ik een online account aan?
  • Ik heb al een online account, op welk moment tijdens het bestelproces moet ik inloggen?
  • Kan ik tickets bestellen zonder online account?